是日也: 瓻升浪已告一段落乎?
中環口痕友 二千年七月二十九日

 

 

   

大喊十師奶:


馬後炮兼職專家

聰明師奶:


馬後炮兼職專家

口痕分析員

 

唉!點算呀!瓻回落己成千點,港股係咪已玩完苤H

我都話謚捸A當市場一片O好時,便是大市見頂先兆。

車,事前你又唔講,早兩曰你先話期指結算前不會跌得去邊,而家又改口!

咁冇洢Y一成不變赯嚏A地球係圓謘I


地球是圓是扁,跟你地幭G論有乜關係?不過其實今次個市真係幾陰濕,我鶪擉ㄘM黃單VoiceStream deal攪掂後,股價不反跌,已知有問題,但估不到回得這麼急! O番轉頭,早排瓻衝上一万八千三可能係陰濕淡友製造的陷阱多過好友試探對方虛實的先兆,若市場好友不能守住万七關,後市便難以樂觀!

      技術分析員   下星期一二的瓻表現十分重要,現時index剛跌破廾天線,若不能迅速收回失地,十天線將跌破廾天線,這個由一万三千九開始的升浪相信會暫告一段落。現時大市唯一較的好徵兆是長和在星期五收市前有回穩跡象。看看大笨象的業績吧,不過我恐怕又有趁好消息出貨,這樣大市缺乏龍頭,要回升也要先consolidate 一番。星期五晚美股又不爭氣,O來星期一瓻未許樂觀。
      大喊十師奶:   咁個市係咪已玩完謘H
      實戰投資   中線而言,我又不是看得太差。我認為美國加息週期己完,長和亦應氣數未盡。另一方面,今次跌市中,地產股也尚算靠穩,甚至有收集跡象,顯未這sector有機轉勢。我想長和與地產股在來週表現最值得重視,若它們可靠穩,大市不宜看得太淡。