是日也: 國企股又玩完乎?
中環口痕友 二千年七月二十八日

 

 

   

大喊十師奶:

 


無知師奶:

 

聰明師奶:

 

 


兼職專家

 

點算呀!我早兩日先至聽個個專家話要買國企股,咁我咪追入隻神州飛机(670.HK) 同埋隻翻新鐵達尼(1138.HK) 囉,點知一買就模個頂,你話我宜家點算好?

我諗冇乜問題掛,聽電台個專家話下半年必炒國企股嘛,我好信佢嫁,聽眾問他甚麼股票,他也可即時答得頭頭是道,一定是十分有學識。

我今次就好彩,昨日巳沽清國企股,我就冇乜理那些專家講乜,公司做乜我也懶得知,總之我見勢好及升幅不大就追,又不太貪心,升超過十五巴仙就放,一見勢色不對就斬,昨日埋單計數,拉上補下,也算有間「微利房」。我但求過下手癮咋,而家市況不明朗,我咪翻深圳Shop 兩日先囉!

計我話無洉J,正常既獲利回吐隉A我就認為中國加入世貿,市場必炒紅籌國企,我有個Friend,在大行做既,佢話國企股應逢低就買,人地D大行專做大戶的,跟他們一定無衰!信我啦!

      過度清醒分析員   話時話,中國入世對紅籌國企有否幫助實屬疑問,睇番國內的家電市場在加入競爭後的情況,就令人不得不擔心。而且從一開始,國企的出現就是因為中國政府不想揹起這大包袱,因而利誘D Investment banks將它們包裝好,賣給老外,那些國企老總的處事方式,根本就不是以增加公司盈利為依歸,中國的經濟增長亦一向是由三資企業而不是國企帶動。自九七年後,紅籌國企的升幅每次都未能持久,今次能否例外,頗成疑問。
      識時務分析員   不過,事實亦都是國內的游資甚大,朱總亦似乎明白到若不給國企機會recapitalise,他們前景堪虞。講真現時不少H股股價又確是低殘,一般基金的持貨量亦不重。股市是一鬥傻之地,國內的A股現時亦比香港的瘋狂得多,所以話H股全無前景,又末必盡然。
      實戰投資   以Chart來看,現時的H股暫時只算調整,要多看幾天,才可確定是否轉弱勢。H股的fundamentals其實無人識,所以在可見的將來應仍是炒概念,因此最正路的應市方法應是觀察幾種國企概念的龍頭股的表現,例如M&A概念的龍頭應是神州飛机(670.HK) ,外貿概念就要看翻新鐵達尼(1138.HK);reflation 概念應是神州新地(1109.HK);至於化工龍頭就O隻1033 (1033.HK) 囉!