是日也:死貓演變成小陽春乎?
中環口痕友 二千年六月一日

 

 

   

■ 咦,個市又唔衰得晒喎,兩日來從低位反彈已有幾佰多點。

▲ 幾隻龍頭地產股都升得唔錯添,隻新地都算犀利,由四十蚊邊一升就五十多元。

◆ 你話係咪「死貓式反彈」呢?個市反彈得咁急,相信不少是由R倉盤帶動。

■ 個市係就你由R倉盤帶動,但由於成交大,有有多億,相信也有一定實盤。因為在過去幾個月,很多「芬」都有減持東南亞及港股,由於太多人睇淡,現在相信他們一般持貨量不重,若果個市確認跌不下去,相信它們不少要買回貨,這樣個市就隨時變做易失難跌市。所以總括謠縑A我磑控o而家唔係死貓式反彈,目前謠縑A我已經估係超越了死貓式反彈,並步向「小陽春」,至於由小陽春會否形成及它其後能否發展成「復甦」,就要視乎市況發展。

◆ 不過一個有利因素係昨晚美國已開搶唱利息上升週期可望在第三季結束,若果美國利息週期逆轉,相信港股可望有番D作為,話時話呢,要知個市點發展,應該留意些甚麼呢?

■ 從技術上來說,個市能否企穩於15,560樓上是一重要指標。外圍股票發展來說,美國息口走勢相信就是關鍵因素。至於個別香港公司方面,相信就要特別留意長和,擢蚳t的發展,值得一提的是長江的特別股東大會會在六月十六日舉行,那日以後,長江系隨時會有大動作,由於超人孖寶在港股中舉足輕重,因此我就覺得個市不宜睇太淡,是否要入貨就要睇鴽A麰滅I承受力,但沽期指就不宜隨便做。如果個市在末來一週能企穩在10,560樓上,那麼反彈之勢已成,短期而言,宜趁每次調整加碼。