是日也:超人的玄機
簫坏瓦五月十九日

 

 

   

■ 長實無端端又同李生買個星加披物業,而且公佈的日期又和大摩將長實剔除出指數的日子一樣,你話巧唔巧合呢?

▲ 呢件事肯定唔止表面咁簡單,新加坡物業只係十多億元的項目,相對長江的規模實在不大,沒有理由要為這項目勞師動眾。

■ 你估李生會否增持長實呢?

▲ 李生做事一向好少比人咁容易睇得通,不過,純計數的話,要增持長實的誘因甚大,一來長實實在便宜,撇除和黃後,其價值更是負數,而且而家電訊業的收購合併動輒以千億計,和黃電訊資產丰厚,有朝一日有海外財團要打長江和黃主意也非無可能,李氏家族只持百分之三十多,始終是有一定隱憂,不過話時話,李生也無必要立即爭持,大可坐在一邊,等到真係有大好機會時,先至大手增持,總之佢鵀鼽m就最有利啦。

■ 你話摩根士丹利事前有否通知李生呢?

▲ 呢D野就要佢地先知啦,不過咁大件事,事前實有討論,因此走漏一點風聲也不是出奇的事。不過無論點,你都要承認,李生反應實在係快,佢又真係好識得捕捉時機,呢一方面係唔到你唔服既。