這星期也:賣地的啟示
簫坏瓦 四月二十八日

 

 

   

■ 喂! 去完賣地返薄A有冇「comments」呀?

▲ 嘩,我睇左賣地都有成十年,呢次都算幾極品,拍賣官叫左成十幾分鐘都冇人應,到最後只得坐在「超人大仔」前面既仁兄「必」一「必」,以最低位成交,以我印象,這實屬十分罕見。

■ 咁係咪代表地產股衰硬呢?

▲ 整體樓市「聲田文」就無可避免受影響架啦;你知香港樓市,如果冇Capital appreciation expectation既話,係冇得玩既,呢次成績代表大地產商一般很審慎,咁樣市民對未來樓市的預期必定會產生影響,如果你想買樓,都會睇定D先啦,而家香港又唔係好快又加價果D市。

■ 咁係咪代表地產商睇淡後市?

▲ 又未必盡然,只可以話它們審慎,因為成個計劃要成四十億,塊地皮並非特別靚,因此審慎都是可以理解。我當日唯一不明既係點解新地唔「必」,因為佢同長江在旁邊都有塊地,係最有理由去爭既,一旦佢唔爭,長江實執平野,但尋日我卒之找到答案,原來佢同長江已講掂數,唔想益政府。

■ 其實呢個又帶到另一點,就是地產商未來的邊際利潤其實有提升的空間,因為有財政實力既地產商又得幾個,未來要地價想高都好難,因此,雖然樓市短期會不明朗,但地產股前景其實未必咁差。

▲ 咁邊隻地產股好呀?

■ 從呢個角度看,緊係長實啦,邊有人有錢過佢喎,其次係新地同琣a囉!未來都係大公司鴾悀U架啦。